Fotogalerij · Spaanse Keizerarend · 04-10-2017 · Genemuiden, Overijssel · Arnoud B van den Berg

Arnoud B van den Berg
·
6 October 2017 12:15, gewijzigd 6 October 2017 12:42
...of wat het oordeel is als de herkomst van de ring kan worden bepaald.

Max Berlijn
·
6 October 2017 12:32, gewijzigd 6 October 2017 12:35
maar we zitten nu toch juist meer richting Easten op basis van ringvorm. reactie uit Hongarije, kleedkenmerken zoals jij die noemt en het feit dat het ring programma in Spanje als jaren op een laag pitje zit vanwege zweren bij geringde vogels??? zie hier en dan met name de laatste reacties of heb je per ongeluk de verkeerde naam gekozen?

Edwin Russer
·
6 October 2017 13:12
Maar Arnoud, dat is in mijn optiek een open deur intrappen als jij verwijst naar een nog niet gepubliceerd corrigendum in DB als er nu pas discussie is ontstaan over de herkenning van onvolwassen 'Keizerarenden' en dan met name onze vogel. Het zal mij benieuwen of deze vogel daadwerkelijk bewezen uit Hongarije komt en zo ja, dan ben ik het wel met Max eens dat de vogel uit 2007 ook nog wel eens nader onder de bekende loep mag worden genomen.

Arnoud B van den Berg
·
6 October 2017 13:23, gewijzigd 6 October 2017 13:45
Excuus: had Keizerarend / Spaanse Keizerarend moeten zoeken ipv Spaanse / Keizerarend. Uiteindelijk lijkt het dan op basis van de ring een Hongaar te worden, dus 'Keizerarend'!
Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.