Nieuws

DB Alerts App - nieuwe versie voor iOS en update voor Android

10 juli 2019  ·  Jeroen van Vianen  ·  1372 × bekeken

In mei werd de nieuwe DB Alerts app gepubliceerd voor Android. Vandaag is ook de nieuwe iOS versie (Apple) beschikbaar gekomen. Tevens is er een update voor de Android app uitgebracht met enkele verbeteringen zoals de optie om vertrouwelijke alerts te versturen. 



Zie de oorspronkelijke aankondiging voor Android


Apple App Store Google Play Store

Discussie

Peter Jongejans  ·  10 juli 2019  11:23

De android app start niet op na de update...

Gert Ottens  ·  10 juli 2019  11:24

Same here

Toy Janssen  ·  10 juli 2019  11:31

We zijn ermee bezig

Wietze Janse  ·  10 juli 2019  11:33, gewijzigd 10 juli 2019  11:34

Wordt aan gewerkt, even update op Android nog niet doen of terug, zodra opgelost wordt het hier vermeld.

Wietze Janse  ·  10 juli 2019  14:09

In de Playstore staat nu versie 4.1.4, deze werkt en kan je mee aan de slag.

Gert Ottens  ·  10 juli 2019  14:18

Top, bedankt!

Tiemen De Smedt  ·  10 juli 2019  14:18

Hoe kan men eigenlijk instellen dat ook waarnemingen buiten Benelux ontvangen worden?

Ik zie deze waarnemingen enkel door de app effectief te openen. 

Wietze Janse  ·  10 juli 2019  14:57

Tiemen, die krijg je alleen actief gepiept als ze ook effectief verzonden worden. De meesten worden alleen gepubliceerd, en zie je alleen als je de App opent.

Leo JR Boon  ·  11 juli 2019  21:41

Kunnen er geen zeer zeldzame zoogdieren toegevoegd worden?

Max Berlijn  ·  11 juli 2019  23:42

Schuin geschreven betekend, nog niet op de NL lijst?

Wietze Janse  ·  12 juli 2019  16:07, gewijzigd 12 juli 2019  16:10

Leo,
jawel, typ 'zeldzaam' dan komen de opties naast vogels in beeld


Max,

ja, betekend dat de soort alleen nog maar progressief telbaar is (ofwel geen aanvaarde gevallen)


Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?

Ja, ik geef toestemming Dutch Birding is wettelijk verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken, en je te informeren over het gebruik daarvan op de site. Dutch Birding gebruikt cookies en soortgelijke technieken voor de volgende doeleinden: het optimaliseren van de website, het gebruik, beheer en gericht kunnen tonen van advertenties, de integratie van social media, het verzamelen en analyseren van statistieken.