Renvogel in het Noordhollands Duinreservaat

Wim Nap  ·  16 november 2021  22:59, gewijzigd 16 november 2021  23:01

Daan, Dick,  en al jullie PWN-collega's, heel hartelijk dank voor alles! 

Wim Wiegant  ·  17 november 2021  01:54

Ik was er niet bij, maar de foto's van Daan Bijman zijn adembenemend...!

Han Buckx  ·  17 november 2021  09:14

Nogmaals bedankt Daan, Dick en alle PWN-collega's die deze twitch mogelijk hebben gemaakt ! Een goed voorbeeld hoe een dergelijke twitch, in deze tijd en in afgesloten gebied, toch mogelijk is. Hulde!

Ed van Boheemen  ·  17 november 2021  09:44

Top ontdekking van je!!! Te danken aan de overtreder?-) Ruim 30 jaar op deze soort gewacht, dus dank ook voor het mogelijk maken en organiseren van de excursies!!! De 25e werd een heerlijke ochtend!!!! Om niet meer te vergeten!!

Folkert Jan Hoogstra  ·  17 november 2021  10:13

Heel erg bedankt dat dit mogelijk werd gemaakt. Wat een droomsoort

David Uit de Weerd  ·  17 november 2021  12:49

Daan, Dick & rest van PWN: geweldig bedankt!! Soms komen dromen uit, dit was er zo één.

Diederik Kok  ·  17 november 2021  13:57

Dag Daan, echt een ontdekking van de buitencategorie. Met waanzinnige foto's. Deze vogel in de setting daar: geweldig. Voor mij het vogel hoogtepunt van 2021. Bedankt Daan, Dick & PWM!

Rogier Karskens  ·  17 november 2021  14:23

Geniaal Daan! Wat een geweldige ontdekking. Als dank voor de excursies ben ik met de pet rond gegaan. Dit heeft geresulteerd in 12 donaties van in totaal € 100. Dit bedrag is gedoneerd aan Stichting Duinbehoud (die daar erg enthousiast op reageerde).

Bas Lagerveld  ·  17 november 2021  22:19

En voor degenen die het duinlandschap nog willen ondersteunen kan je altijd donateur worden van Stichting Duinbehoud (thans geen overbodige luxe): Word donateur | Stichting Duinbehoud - Voor mooie duinen nu en later

Dank je wel Daan, Dick, PWN, idd een memorabele zondagmiddag! En een bekende Heilooënaar rijker... :-)

Dick Groenendijk  ·  26 november 2021  16:27

Mooi om te zien dat de Renvogel ook het gevoel van de noodzaak van de bescherming van het duingebied heeft los gemaakt. Top!

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?