Aankondiging Dutch Birding Najaarsweekend

Ed van Boheemen  ·  25 augustus 2021  23:26

YESSS!!!! 

Ron Schuddeboom  ·  29 augustus 2021  14:03

Ik zou graag deel willen nemen aan het najaarsweekend maar alleen is ook maar alleen en het lijkt me leuk om met een groepje het eiland af te struinen en voor gezelligheid in de avonduren. Is er iemand/groepje die er goed iemand bij kan hebben? Groet Ron ronschuddeboom@me.com

Joep Heldoorn  ·  4 september 2021  18:31

Super veel zin in!

Robert G Viset  ·  12 september 2021  11:00, gewijzigd 12 september 2021  11:00

Geweldig weer dat dit georaniseerd wordt! Dank daarvoor! Ik heb alleen een puntje... Je mag tot 17:00 een bijzondere waarneming doorgeven. De prijsuitreiking is om 17:00 waar je bij aanwezig moet zijn. Maar, je bent nog wellicht tot 17:00 met je waarneming bezig in het veld. Dan red je het niet om op tijd te zijn ;-)

Norbert van de Grint  ·  19 september 2021  10:26

Komt er nog een avond programma nu de maatregelen versoepeld worden? 

Marten Miske  ·  22 september 2021  11:20

Norbert, we zijn nog even aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Zodra we daar uit zijn dan zullen we dat hier melden.
Groet Marten

Norbert van de Grint  ·  22 september 2021  22:22, gewijzigd 22 september 2021  22:22

Dank je Marten. Ik hou het in de gaten. 

Peter Planken  ·  7 oktober 2021  21:47

Een dag voor het weekend. Mag ik concluderen dat het niet gelukt is om iets te organiseren? 

Marten Miske  ·  7 oktober 2021  22:26

Peter,

zoals te lezen is in de aankondiging gaat het avondprogramma inderdaad helaas niet door. De uitbater kan een grote groep helaas nog niet ontvangen conform de huidige regelgeving.

Groet Marten

Diedert Koppenol  ·  11 oktober 2021  21:53

Iedereen bedankt voor zijn/haar/hun aanwezigheid en deelname! Hopelijk heeft iedereen genoten van het weekend. Wij nodigen alvast iedereen van harte uit op onze jaarlijkse Vogeldag op 5 februari en voor het Najaarsweekend 14-16 oktober 2022. Dan hopelijk zowaar met een avondprogramma. Tot dan!

Peter Planken  ·  12 oktober 2021  21:01

De app-groep zou zoals uit bovenstaande blijkt 16 oktober opgeheven worden. Vanaf vanochtend was het niet meer mogelijk berichten te plaatsen. In de loop van de ochtend werd ik uit de groep verwijderd. Terwijl ik nog steeds op Texel ben en graag informatie zou ontvangen. Dit is echt heel jammer.

Diedert Koppenol  ·  13 oktober 2021  08:20

Hoi Peter, dat is blijkbaar nog een oude tekst. Immers, er bestaat geen vrijdag 16 oktober dit jaar. Er is een reguliere whatsappgroep voor Texel volgens mij. Mogelijk kun je daarbij aansluiten. Daarnaast heb je natuurlijk altijd nog DBA, de Telegramgroep en evt. waarneming.nl. 

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?