a eindelijk weer eens een "afgebast" plaatje..
Kortteenleeuwerik · 15-05-2020 · midden Nederland · Bas van den Boogaard
Max Berlijn · 17 mei 2020 23:18
Diederik Kok · 18 mei 2020 09:58
Erg fijn inderdaad!
Wouter Puyk · 18 mei 2020 13:28
Als midden Nederland de provincie Utrecht betreft dan is het een nieuwe soort voor die regio!
August van Rijn · 23 mei 2020 22:50
Hoi wil je deze wel tzt indienen bvd
Bas van den Boogaard · 25 mei 2020 23:04
@August: consider it done!
Edwin Schuller · 26 mei 2020 10:14
Gezien de vogel mij allang gevlogen lijkt, is het misschien mogelijk de locatie nu te delen? Of op z'n minst de provincie?
Gert Ottens · 26 mei 2020 16:27
Zal om deze gaan?
Edwin Schuller · 26 mei 2020 19:57
Goed punt. Dank.
Rene Alma · 27 mei 2020 10:37
Nieuw voor Flevoland!
Diederik Kok · 27 mei 2020 15:43
Ik herinner me dat er ooit een vogel zat nabij de Flevocentrale (niet zelf gezien overigens). Is mijn herinnering onjuist, of is die vogel nooit ingediend of niet aanvaard?
Rene Alma · 28 mei 2020 10:32
geen idee, maar volgens de Avifauna van NL zijn er geen gevallen.....
Justin Jansen · 24 oktober 2020 13:37, gewijzigd 24 oktober 2020 15:22
Mooi werk van o.a. Arnoud en Magnus (over o.a. Kleine Kortteenleeuwerik)
Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.
Forum spelregels
Dutch Birding Association beoogt met het forum in de fotogalerij de lezer een platform te bieden waarop informatief en inhoudelijk gediscussieerd kan worden over zeldzame en schaarse vogels. Het forum staat daarmee in het verlengde van het (semi-) wetenschappelijke karakter van het blad Dutch Birding.
Om het gebruik van het forum in goede banen te leiden, heeft Dutch Birding de volgende regels opgesteld: de moderatoren kunnen reacties verwijderen die
- een degelijke onderbouwing van de determinatie missen
- als beledigend of kwetsend kunnen worden ervaren door andere forumgebruikers
- off-topic zijn
- spam of reclame bevatten
- zij beschouwen als trolling
Auteurs die zich niet houden aan de bovenstaande regels krijgen een waarschuwing en bij herhaling van het overtreden van bovenstaande regels behoudt het DBA bestuur zich het recht voor om het account van de auteur te blokkeren.
De moderatoren hebben het recht om zonder opgaaf van reden, onder verwijzing naar de spelregels, reacties te verwijderen.
Erger je je aan het trollen van anderen, realiseer je dan dat met niet-reageren cq doodzwijgen het trollen het snelst stopt. Reageer niet! Sein de moderatoren in via foto@dutchbirding.nl, zodat zij gepaste actie kunnen ondernemen.