9 - 22 december

Ben Gaxiola  ·  26 december 2019  16:43

Castricum moet Akersloot zijn.

Iedereen de beste wensen. Op naar de 500!

Ben

Lonnie Bregman  ·  26 december 2019  16:56, gewijzigd 26 december 2019  16:57

Dit is hoe de foto op Dutch Avifauna staat. En dat klopt ook, want Akersloot is gemeente Castricum.

Jij ook de beste wensen Ben! 

Ben Gaxiola  ·  26 december 2019  17:58

Als je die lijn doortrekt, dan zou bij de Kleine Topper Dronten moeten staan (ipv Biddinghuizen) en bij de Zwibis Het Hogeland (ipv Warffum), maar daar voel ik eigenlijk niet veel voor.

Wat dacht je van Akersloot (gemeente Castricum)?

Overigens was Akersloot in 1997 nog een zelfstandige gemeente.

Lonnie Bregman  ·  26 december 2019  18:31

Maar we trekken die lijn niet door. Bij een foto staat gewoon de omschrijving van de locatie. Dat kan de plaats, gemeente, naam van het gebied of wat dan ook zijn.

Verder heb je wel gelijk hoor, dat Akersloot duidelijker is. Het lijkt me alleen niet zo héél belangrijk ;)

Ben Gaxiola  ·  26 december 2019  18:42

Is het ook niet, maar iedere keer als ik vanuit het zuiden langs hotel Akersloot rijd, moet ik heel even denken aan die ene dag. :-)

Ronald Nuiver  ·  26 december 2019  20:47

Kleine ..... (kokmeeuw) ?

Arnoud B van den Berg  ·  28 december 2019  12:36

Dank voor opnieuw een degelijk en lezenswaardig overzicht.

Op deze website kun je onder Dutchavifauna & CDNA/CSNA & WP checklist de pdf vinden waarin alle soorten staan die in de grote WP zijn vastgesteld, waaronder al vele jaren Witborstwaterhoen. In WP reports van DB vind je flink wat gevallen voor de Perzische Golf (Emiraten) maar inderdaad nog niet voor de uiterste noordhoek (Koeweit). Tarsiger hanteert de oude 'kleine' WP-grenzen (gedefinieerd in BWP in 1977), net als de club van WP-twitchers dat doet.

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?