Programma Dutch Birding Vogeldag 2020 – Naturalis Leiden, 1 februari 2020

Remco Hofland  ·  29 november 2019  22:47

Voor alle duidelijkheid: een combi kaartje Naturalis museum-Vogeldag is niet mogelijk. Het auditorium met onze lezingen en de foyer met de vogelaarsbeurs zijn te bereiken via de trap ter rechterzijde van de souvenirshop. De LiveScience zaal (de moeite), het restaurant en de souvenirshop zijn wel gratis te bezoeken.

Eddy Nieuwstraten  ·  30 november 2019  22:24

Benieuwd naar de locatie, mooi programma!

Vincent van der Spek  ·  1 december 2019  13:00

Mooi dat het meteen gelukt is - na het aanbod van René Dekker op de DB Dag dit jaar - om het in Naturalis te organiseren. Fijn bereikbaar met OV ook! 

Ed van Boheemen  ·  1 december 2019  13:46

Klinkt allemaal heel oké! Ben benieuwd.

Justin Jansen  ·  6 januari 2020  16:06, gewijzigd 6 januari 2020  16:06

Als iemand nog een vogel in zijn of haar diepvries heeft liggen of veren, schedels of wat dan ook, en daar vanaf wil, ontvangen we graag deze op de DB dag. Wel als voorwaarde dat we de data beschikbaar krijgen zoals vindplaats, datum, soort en vinder. Wat wij beloven is dat we dit bewaren (voor "eeuwig") en de spullen nuttig en goed gaan gebruiken. 

Gijsbert van der Bent  ·  29 januari 2020  11:08

Hoi Justin, achter de spinazie en de sliptong in de vriezer vond ik nog een puntgave Kneu. Ik zal 'm meenemen zaterdag.

Jelle Scharringa  ·  29 januari 2020  16:27

@Gijsb: ken je dat carnavalslied over de kneu? Zoek maar eens op Yu Tube...

Justin Jansen  ·  30 januari 2020  08:55

Laat maar komen Gijs! Tot zaterdag.

Lennart Verheuvel  ·  31 januari 2020  14:36

Weet iemand of het mogelijk is om met je kaartje van Naturalis meerdere keren op een dag in en uit te lopen? Of is het de bedoeling dat je een strategisch moment uitkiest op de dag om dan zoveel mogelijk te zien? Ik kon het in elk geval niet vinden op de website van Naturalis. Als je heen en weer kunt in de pauzes zou dat natuurlijk ideaal zijn.

Wim Wiegant  ·  31 januari 2020  16:41, gewijzigd 31 januari 2020  16:42

Jelle, 

Toen wij op vakantie waren op Texel, afgelopen Blauwvleugeltaling, spraken wij in een barretje in de Koog een jonge locale barman die zei: "Ik ken maar één soort vogel, de Kneu...". Vervolgens lied hij de carnavalskraker van de Zware Jongens horen. Ik dacht dat ik dood ging van het lachen …! 


Daan Drukker  ·  31 januari 2020  17:03

Dat kan Lennart, gewoon ticket bewaren 

Lennart Verheuvel  ·  31 januari 2020  17:18

Fijn! Bedankt voor de toelichting Daan.

Jelle Scharringa  ·  31 januari 2020  20:15

@Wim:  ..en de Kneu is een trekvogel!

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?