zit de vogel er nog of durft de ontdekker, Robert Keizer geloof ik, hem niet meer te melden? Is Max al gaan kijken? Zou goed voor hem zijn om de juiste Heuglin's 'feel' te krijgen!
Heuglins Meeuw · 10-03-2017 · Barneveld vuilstort · Herman Bouman
Norman Deans van Swelm · 17 maart 2017 11:34
Norman Deans van Swelm · 17 maart 2017 11:35
zit de vogel er nog of durft de ontdekker, Robert Keizer geloof ik, hem niet meer te melden? Is Max al gaan kijken? Zou goed voor hem zijn om de juiste Heuglin's 'feel' te krijgen!
Rudy Offereins · 17 maart 2017 13:32, gewijzigd 17 maart 2017 13:44
Herman Bouman was de ontdekker, Robert Keizer durft hem niet meer te melden ;-)
Robert Keizer · 17 maart 2017 15:37
Ik meld alleen meeuwen na verificatie met meeuwenkenners en ontdekker....dat die er ook wel eens naast kunnen zitten valt mij niet aan te rekenen toch? OK mijn phonescoopplaatjes laten misschien wat te wensen over.... Aart heeft 15 maart 2 uur gezocht maar de vogel niet aangetroffen
Boy Possen · 17 maart 2017 16:39
Het is maar goed dat iedereen er wel eens naast zit en dat toe durft te geven; zonder komen we in het geheel niet verder!
Rudy Offereins · 17 maart 2017 16:50
Was als geintje bedoeld Robert, als er iemand naast zat was ik het.
Norman Deans van Swelm · 17 maart 2017 20:15
Robert je zat er helemaal niet naast. Laat de blaaskaken rustig blaaskaken! Jouw determinatie was uitstekend. Ga zo door. Alsnog gefeliciteerd door Norman!
Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.
Forum spelregels
Dutch Birding Association beoogt met het forum in de fotogalerij de lezer een platform te bieden waarop informatief en inhoudelijk gediscussieerd kan worden over zeldzame en schaarse vogels. Het forum staat daarmee in het verlengde van het (semi-) wetenschappelijke karakter van het blad Dutch Birding.
Om het gebruik van het forum in goede banen te leiden, heeft Dutch Birding de volgende regels opgesteld: de moderatoren kunnen reacties verwijderen die
- een degelijke onderbouwing van de determinatie missen
- als beledigend of kwetsend kunnen worden ervaren door andere forumgebruikers
- off-topic zijn
- spam of reclame bevatten
- zij beschouwen als trolling
Auteurs die zich niet houden aan de bovenstaande regels krijgen een waarschuwing en bij herhaling van het overtreden van bovenstaande regels behoudt het DBA bestuur zich het recht voor om het account van de auteur te blokkeren.
De moderatoren hebben het recht om zonder opgaaf van reden, onder verwijzing naar de spelregels, reacties te verwijderen.
Erger je je aan het trollen van anderen, realiseer je dan dat met niet-reageren cq doodzwijgen het trollen het snelst stopt. Reageer niet! Sein de moderatoren in via foto@dutchbirding.nl, zodat zij gepaste actie kunnen ondernemen.