Hier was ik bij, ge-wel-dig!!!
Bergheggenmus · 21-10-2016 · Maasvlakte, Rotterdam · Co van der Wardt
Max Berlijn · 21 oktober 2016 17:36
Max Berlijn · 21 oktober 2016 20:22, gewijzigd 21 oktober 2016 20:23
Het is eigenlijk best wel ongelooflijk: In 2015 werd op de dag van mijn vertrek naar de Bahama's/Florida trip de Thayersmeeuw gemeld, helaas was ik een dag te laat terug. Op de dag van mijn vertrek naar Yunnan in 2016 werd de Roodkeelnachtegaal gevonden, dat kwam gelukkig goed. Deze zomer boekte ik een vlucht naar Hailear (Inner Mongolie, via Peking) op 21-10 (vandaag), gelukkig wijzigde mijn vrouw deze in een goedkopere vlucht maar wel een week later (28-10)...what iff...... Ik zou volgende week vrijdag de tank vol gooien...
Max Berlijn · 21 oktober 2016 20:30
Leo JR Boon · 21 oktober 2016 21:47
Teruggevonden door Theo Admiraal bij mijn weten
Co van der Wardt · 21 oktober 2016 22:49
Nee, het was een Belg, weet ff zijn naam niet, ik liep naast Theo en hem............
Vogel helemaal vrij voor ons...........zwaaien.................en bijna platgelopen door de aanstormende meute.......;-)
Max Berlijn · 21 oktober 2016 23:21
https://www.dutchbirding.nl/gallery/detail/19268 ik liep er naast toen Gunter Vergauwen en Gerard Driessens ons wenkte.
Harm Niesen · 23 oktober 2016 00:19
Kijk maar even bij bij Overigen. Theo vond hem terug zonder Belgische bijdrage en wenken deden ze al helemaal niet. Integendeel, ik werd voor dat wenken uitgescholden door een lange zwarte Belg met grijs haar.
Max Berlijn · 23 oktober 2016 12:51, gewijzigd 23 oktober 2016 13:45
Mannen op zo'n hectisch moment is het (verkeerd) interpreteren van acties en uitspraken gerechtvaardigd. Ik riep de hilariteit over me af door te zeggen, "mensen doe rustig het is geen Flamingo" ...iedereen is de (her)ontdekkers ongelooflijk dankbaar, en dat moeten we zo houden. Geniet er van, het weekend is bijna voorbij en "die tig die nog gevonden zouden worden" hebben zich nog niet gemeld, ook lijkt de invasie ietwat af te nemen dus tel onze zegeningen.
Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.
Forum spelregels
Dutch Birding Association beoogt met het forum in de fotogalerij de lezer een platform te bieden waarop informatief en inhoudelijk gediscussieerd kan worden over zeldzame en schaarse vogels. Het forum staat daarmee in het verlengde van het (semi-) wetenschappelijke karakter van het blad Dutch Birding.
Om het gebruik van het forum in goede banen te leiden, heeft Dutch Birding de volgende regels opgesteld: de moderatoren kunnen reacties verwijderen die
- een degelijke onderbouwing van de determinatie missen
- als beledigend of kwetsend kunnen worden ervaren door andere forumgebruikers
- off-topic zijn
- spam of reclame bevatten
- zij beschouwen als trolling
Auteurs die zich niet houden aan de bovenstaande regels krijgen een waarschuwing en bij herhaling van het overtreden van bovenstaande regels behoudt het DBA bestuur zich het recht voor om het account van de auteur te blokkeren.
De moderatoren hebben het recht om zonder opgaaf van reden, onder verwijzing naar de spelregels, reacties te verwijderen.
Erger je je aan het trollen van anderen, realiseer je dan dat met niet-reageren cq doodzwijgen het trollen het snelst stopt. Reageer niet! Sein de moderatoren in via foto@dutchbirding.nl, zodat zij gepaste actie kunnen ondernemen.