Balkankwikstaart op Texel

Robert Keizer  ·  3 mei 2016  16:42

Gave ontdekking hoor! Kostte mij twee ritjes vanuit Landal Mooi Zutendaal in Belgie om hem uiteindelijk binnen te tikken (gisteren 16.00 boot). In je verhaal staat klein foutje de mensen van 16.30 uur boot hadden hem nog net (ten minste degenen die renden..) 17.30 uur boot waren te laat.

Ruud van Beusekom  ·  3 mei 2016  16:59

Fantastische ontdekking Ruwan... en wat een sublieme foto's. Je hebt hiermee gelijk je visitekaartje afgegeven op Texel! Tot ziens op Oost.

Rob Halff  ·  3 mei 2016  19:10

Heel gaaf, en wat een foto's! Kan me niet herinneren dat een nieuwe soort voor Nederland door de ontdekker zo fraai is vastgelegd. Proficiat, en natuurlijk bedankt!

Luuk Punt  ·  3 mei 2016  20:29, gewijzigd 3 mei 2016  20:29

Dank voor je ontdekking en het doorgeven daarvan!

Hugo Wieleman  ·  3 mei 2016  22:31

Bedankt voor het vinden en doorgeven! Leuk je nog even gesproken te hebben zondagavond.

Roel Schwartz  ·  4 mei 2016  00:17, gewijzigd 4 mei 2016  00:18

Ha Ruwan, een prachtige ontdekking van je en werkelijk sublieme foto's. Daar mag je best enorm trots op zijn. Erg leuk je ff gesproken te hebben de volgende morgen bij de Morinelplevieren. Bedankt vooral dat je de waarneming direct hebt doorgegeven aan anderen, daardoor waren wij al heel snel t.p.

Ruwan Aluvihare  ·  4 mei 2016  09:57

Dank allemaal voor jullie reacties! Ben echt blij dat het uiteindelijk voor velen goed was gekomen. Leuk is ook nog dat ik door mijn gevederde vriend een supersnel  ingeburgerde Texelaar ben geworden!

Max Berlijn  ·  4 mei 2016  20:39

Ha Ruwan, ik was al bekend met je fotokunst (Kleinst Waterhoen juv. Groene Jonker), maar veel dank voor deze!

Jan van der Laan  ·  5 mei 2016  05:45

Mooi beest! Goede ontdekking. Hou m nog even vast tot as maandag!

Max Berlijn  ·  5 mei 2016  10:06

Dat lijkt wel te gaan lukken, ik begreep dat de vogel gepaard is met een vrouw Flava. Hoe is het met je Pitta's gegaan Jan?

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?