Dutch Birding

Dutch Birding ยท Wijzigingen Bestuur Dutch Birding Association

Han Buckx
 ·  13 oktober 2025  15:24, gewijzigd 13 oktober 2025  15:35

Dank voor je inzet al die jaren, Marten! Zeer gewaardeerd.

En uiteraard succes met het vinden van die knaller die vast via alle kanalen snel gedeeld zal worden. :-)

Veel succes aan Diedert in je nieuwe rol als voorzitter.

Gr., Han

Marten Miske
 ·  13 oktober 2025  23:39, gewijzigd 13 oktober 2025  23:39

Thanks Han. Wie weet blunder ik ooit tegen iets aan wat ik kan herkennen :D

Jan Verboom
 ·  14 oktober 2025  06:28, gewijzigd 14 oktober 2025  06:28

Veel dank Marten voor je inzet. En dat geldt natuurlijk ook voor alle vrijwilligers bij DBA.

Han Zevenhuizen
 ·  14 oktober 2025  12:54, gewijzigd 14 oktober 2025  12:54

Hi Marten, 

Een BIG shout out voor jouw toewijding in het bestuur en betekenis voor DB, jarenlang als voorzitter en daarvoor als lid!! 

Met veel plezier denk ik terug aan onze gezamenlijke tijd in het bestuur - long ago! Na vertrek samen met, toenmalig vrz, Arjan, kwamen jouw aspiraties als opvolger snel boven drijven. En niet zonder succes door de jaren heen. Organisatorische uitdagingen ben je niet uit de weg gegaan en ten tijde van COVID (bege-)leidde jij de club op moreel kompas. Gelukkig heb je NU de tijd om de soort(en) te vinden die je toen hebt moeten laten lopen.. ;-)  

Je bestuursrol heeft jou gevormd en als voorzitter heb jij bijgedragen DB verder te vormen. Resulterend in een mooie uitgangspositie voor het vernieuwde bestuur. Diedert en collega's veel succes gewenst!!

Gr., (andere) Han

Arjan van Egmond
 ·  14 oktober 2025  19:43, gewijzigd 14 oktober 2025  19:43

Beste Marten,

Met heel veel plezier heb ik met jou samengewerkt in het bestuur.

Jouw gedrevenheid en betrokkenheid en vooral jouw sensitiviteit heb ik altijd zeer gewaardeerd en ook na dat ik en Han waren afgezwaaid terug gezien.

Goed om ook dit moment te gebruiken om maar weer eens te benadrukken dat Dutch Birding al bijna 50 jaar internationaal toonaangevend artikelen publiceert louter uitgevoerd door grote trouwe groep van vrijwilligers. Marten en al die vrijwilligers bedankt voor jullie inzet en ga zo door!

Diedert heel veel succes in je nieuwe functie.

Marten Miske
 ·  14 oktober 2025  23:23, gewijzigd 14 oktober 2025  23:23

Dank voor de mooie woorden (andere) Han en Arjan!

Ik kom graag bij je in training hoe je een Blackpoll moet vinden Han :)

We spreken elkaar snel.

Martijn Verdoes
 ·  15 oktober 2025  20:28, gewijzigd 15 oktober 2025  20:28

Onwijs bedankt Marten!

Diedert, succes!

Diedert Koppenol
 ·  25 oktober 2025  10:20, gewijzigd 25 oktober 2025  10:20

Bedankt, heren!!

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?