Update 21-1: Afspraken met betrekking tot bezoek Roodkeelnachtegaal / guidelines for visitors

Paul Koster  ·  18 januari 2016  18:07

Dus alleen in de ochtend bij 'de buurman'? Ik wil morgenmiddag misschien weer heen. Voldoende kans om te zien buiten de tuin dus?

Lennart Verheuvel  ·  18 januari 2016  19:52

Ja hoor,was er vandaag. Heb mijn beste foto's in het steegje achter de tuin gemaakt. Doordat iemand meelwormen in het steegje had gestrooid kwam de vogel niet zo vaak de tuin meer in. Voor foto's kan het soms leuk zijn om op het balkon te staan, maar als je hem alleen maar goed wil bekijken dan is het steegje ruim voldoende

Leo JR Boon  ·  22 januari 2016  00:38

Er lijkt me een redelijke kans dat de vogel nog wel even zal blijven zitten. Het klinkt misschien onbenullig maar zou er bij de gemeente niet zo'n mobiel toilet te regelen zijn. Zodat mensen niet in andermans tuinen gaan staan piesen....

Eric Jan Alblas  ·  22 januari 2016  13:53

Twitchers moeten soms ook hun territorium afbakenen Leo. Ik geloof trouwens niet dat het verhuren van mobiele toiletten tot een van de basistaken van een gemeente behoort, maar er zijn zat particuliere tolietverhuurders te vinden.

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?