Verslag Big Day Gelderland 2024

Guus Jenniskens  ·  15 april 2025  15:09

Beter laat dan nooit :) daarnaast is het uiteraard zonde om van een 'record' big day geen verslag te maken.

Lex Aalders  ·  15 april 2025  15:53

Wat een prachtig verslag mannen zowel in woord als in beeld van deze geslaagde poging  op een prachtige dag, proficiat.

Hugo Wieleman  ·  15 april 2025  16:04

Leuk om te lezen! Op welke datum verscherpen jullie dit jaar het record weer?

Folkert Jan Hoogstra  ·  15 april 2025  19:14

Mooi verslag! Gefeliciteerd. Toch best aardig wat soorten die we tijdens onze landelijke Big Day record niet hadden, maarja Gelderland is zo lastig in te plannen op een landelijke.

Overigens mogen er de volgende keer wat mij betreft nog wat wat tijden bij. Geeft net dat beetje extra context 😎

Hans Bossenbroek  ·  15 april 2025  19:36, gewijzigd 15 april 2025  19:36

Wat een mooie prestatie en gaaf om te lezen!

Edwin Schuller  ·  15 april 2025  21:08

Leuk!! 

PS: typo in "Maar helaas heen leuke andere stelten."

Jorrit Vlot  ·  16 april 2025  22:01

@ Hugo: Dit jaar slaan we een keer over. Te weinig tijd gehad om goed voor te bereiden deze winter, en dat is wel nodig om het record te verbreken. Gaan vast wel weer eens een poging wagen, zeker zodra er een goed steltengebied is ergens!

@ Folkert Jan: Goeie tip, neem ik mee voor een volgend verslag. 

Roel Schwartz  ·  17 april 2025  09:23, gewijzigd 17 april 2025  09:26

Een prachtig verslag mannen, opgeluisterd met mooie foto’s. Ik vermoed dat dit record nog heel lang blijft staan. Als je de winter al gebruikt voor de voorbereidingen zegt het al genoeg hoe serieus jullie de klus hebben aangepakt. Hopelijk enthousiasmeert dit vooral ook de wat jongere vogelaars binnen Gelderland om een recordpoging  te doen naar jullie record. Top gedaan. Die Matkop wordt ook steeds lastiger😢

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?