25 april staat voortaan in mijn Kalender

Robbin van Dijk  ·  26 april 2019  02:47, gewijzigd 26 april 2019  02:51

Zonder iets aan de waarde van deze fantastische ontdekking af te willen doen wil ik toch even opmerken dat er bij mijn aankomst slechts 1 andere vogelaar (niet de ontdekker) op de plek aanwezig was. De vogel is de eerste 5 minuten na mijn aankomst niet in beeld geweest. Hij vloog uit een slootkant op na een korte zoektocht van de aanwezigen. 

Dit neemt echter niet weg dat het uiteraard een knaller van een vondst is, waarvoor alle dank richting de ontdekker. 

Frans Rosmalen  ·  26 april 2019  09:52

Beste Robbin, wat jij zegt klopt niet. Nadat Vincent mij heeft gebeld, ben ik teruggegaan naar de plek waar ik hem heb ontdekt. Dit is een iets andere plaats (net om de bocht) van de Jillesweg. Later vloog de vogel naar de akker, meer richting Grevelingen. Daar stonden jullie en heb ik kennis mogen maken met enkele vogelliefhebbers. Gr, Frans Rosmalen.

Jaap Denee  ·  26 april 2019  11:25, gewijzigd 26 april 2019  11:28

Niets dan goeds naar Frans Rosmalen! Fantastische ontdekking, Frans en dank voor het vlotte melden, je behulpzaamheid en de moeite die je hebt genomen om naar de plek van ontdekking terug te gaan!

Robbin van Dijk  ·  26 april 2019  13:35

Beste Frans. Ik wilde alleen maar aangeven dat het hierboven geschetste niet helemaal overeen komt met de ervaring van de eersten die gisteren aankwamen. Wat ik schrijf klopt m.i. wel, maar nogmaals, dit doet niets af aan deze fantastische vondst. 

Leo JR Boon  ·  27 april 2019  08:21

Dank je wel Frans voor deze superontdekking en dat nog wel op geluid!

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?