January 15-23

Jurgen van der Meer  ·  25 januari 2016  15:16

Beste soort hoor, die white-winged. Proficiat!

Wouter van Pelt  ·  27 januari 2016  19:48

Gaaf hoor! (@redactie: laatste vier stukjes betreffen 20-23 januari, 19 januari staat dubbel genoemd waardoor de rest uit de pas loopt)

Harvey van Diek  ·  27 januari 2016  21:13

Ik kan nu alinea wachten op je lezing op de DBA-dag van 2017, Arjan... Wat een verhalen, wat een soorten en wat een belevenissen. En je bent pas een paar weken onderweg. Ga zo dooorrrr! We bleven je/jullie hier volgen in het kouwe kikkerlandje.

Maarten Wielstra  ·  27 januari 2016  22:39

Gruwelijk! Ben benieuwd naar het filmpje van de tijger!

Max Berlijn  ·  28 januari 2016  00:21, gewijzigd 28 januari 2016  01:07

Gaaf Arjan, ik zit nu niet heel ver van waar jij zat/bent in west Yunnan in Nujiang. Ook ik ben gisteren overvallen door de zwaarste sneeuwval ooit en door ongelooflijke inspanning van de chauffeur hebben we toch een pas kunnen nemen op 3000+ meter (de enige weg uit de plek waar ik zat anders moet je door Myanmar en dat is onmogelijk), waardoor ik toch weer kans heb mijn vlucht naar huis te halen, later hoorde ik dat de pas dicht ging... En eh jaloers op je Woodsnipe, mijn enige missende Holarctische steltloper.

Vincent van der Spek  ·  28 januari 2016  11:18

Man, ik was zo gefocust op die tijger die die koe pakt, dat ik pas na twee keer kijken die Indische neushoorns op dezelfde foto zag. Zonde van Se La, maar tijger in actie is onvergetelijk. Sowieso weer strakke platen, Max!

Jan Hein van Steenis  ·  28 januari 2016  14:18

Indische Neushoorns zijn in Kaziranga gelukkig niet over het hoofd te zien (Tijgers wel...)

Wim ten Have  ·  30 januari 2016  06:47

Arjan, met een sterke laatste dag in India haalde je in dit land een dag-gemiddelde van 21.2. Dat is helemal niet verkeerd.

Wim ten Have  ·  30 januari 2016  23:38

ik was te snel, er kwam nog een halve dag India achteraan, vandoor het gem- zakte naar 20.4 Maar altijd nog ruim boven de 18, die je uiteindelijk nodig hebt.

Adrian Mann  ·  4 april 2016  12:40

Awesome blog.... Amazing detail and fabulous images of tiger.... Sure would love to see the video!

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?