waar vind ik vogelschilderijen op nummer of diamantschilderijen?

Jack Walker  ·  21 maart 2023  13:10

waar vind ik vogelschilderijen op nummer of diamantschilderijen?

Nikolai Hickman  ·  21 maart 2023  15:03

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je zulke lelijke mensen in je leven hebt gehad. Ik vind het zelf ook harstikke leuk om diamond paintings op basis van een eigen foto te maken zoals die van https://www.strass-steentjes.nl/diamond-painting/eigen-foto. Zelf zie ik er absoluut geen probleem in als jij een painting met je vriendin ophangt, harstikke leuk toch zo’n herinnering die je elke dag eert!? Misschien helpt het als je voor jezelf een lijstje maakt met de mensen waarvan je bang bent dat ze rare gedachten hebben bij de painting, en dan ook een lijstje met mensen waarvan je denkt dat ze er alleen maar positieve gedachten bij hebben. Ga vervolgens eens na welke mensen hun mening voor jou van waarde is. Neem geen kritiek aan van mensen waar je nooit naartoe zou gaan voor advies. Zelf hecht ik veel waarde aan de mening van mijn partner en zus, omdat ik weet dat zij altijd het beste met mij voor hebben. Mensen die niet het beste met je voorhebben, zullen altijd een manier vinden om je te kleineren, onthoud dat goed.

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?