Huisgierzwaluw bij Westkapelle

Enno Ebels  ·  8 juni 2021  21:09

Een geweldige ontdekking en leuk verhaal - nogmaals dank, Rob!

Max Berlijn  ·  8 juni 2021  21:34

Tandenknarsend gelezen als stomme sukkel die veel te vroeg naar huis ging en te laat ontdekte dat ik terug moest. Geweldige vondst Rob 💪

Wim Wiegant  ·  8 juni 2021  22:50

Je suis Max...! 
Van half een tot half vijf geweest, om vlakbij huis (8 km) te ontdekken dat ik beter had kunnen blijven. Twee keer op en neer, deze helletocht, was me te veel, en mogelijk had ik 'm dan juist weer gemist...!

Toch een leuk verhaal en verdiende ontdekking, Rob...!

Ferry Ossendorp  ·  9 juni 2021  17:29

A Sponselee Special!

Wat een fantastische soort, gefeliciteerd en veel dank Rob!

Ik kon zelf niet 's ochtends vanwege werkverplichtingen dus besloot eind van de middag te gaan zoeken, met in het achterhoofd dat giertjes wel eens kunnen blijven hangen op Walcheren, zoals eerder op Vlie en Schier gebeurd is. Bleek een goede beslissing om, ondanks dat ie al uren weg was, toch dat stuk te gaan rijden. Toen ik om 4 uur aankwam waren er weinig mensen meer over. Veel giertjes vlogen nog erg hoog toen dus ik had nog hoop. Het duurde nog tot na half 7 toen Pim Wolf hem weer terug vond. Nogmaals dank Pim! Wat gaf ie een geweldige vliegshow weg die avond, genieten!

David Uit de Weerd  ·  9 juni 2021  19:53

Au!! Twee keer gegaan, twee keer gemist (eerste keer op 10 minuten). Hij is jou en anderen uiteraard van harte gegund, gefeliciteerd!! Hopelijk werkt de volgende (die komt zeker!) voor mij en anderen net wat beter mee.

Wim Wiegant  ·  9 juni 2021  22:57

Ik zeg: de Huisgierzwaluw is de Grijze Wouw van de toekomst...!

Ed van Boheemen  ·  10 juni 2021  20:56

Chapeau Rob! Wat een vette vondst!!! Gefeliciteerd!! Helaas begon mijn werkdag om 8u en hield die pas op om 21:30 uur..

Rob Sponselee  ·  14 juni 2021  11:12

Allen dank!

En voor degene die hem gemist hebben, of niet in de gelegenheid waren om te gaan; het komt allemaal wel weer een keer goed! Ik geloof daar wel in, gezien de waarnemingen in (NW) Europa van de laatste jaren.


Thomas Luiten  ·  16 juni 2021  21:26

Leuk verhaal Rob van deze topvondst!

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?