1 - 30 juni

Wim Wiegant  ·  4 september 2020  00:11

Ik vroeg me ineens het volgende af: nu Diedert Koppenol tot de bobo's is toegetreden, kan hij dan nog wel zo'n heerlijk onbevangen maandoverzicht (of twee-weeksoverzicht) schrijven…? Zet 'm op, Lonnie...!

Diedert Koppenol  ·  21 juli 2020  17:21

Dank, Sander! 

Oh, dat zal ik in het moederbestand even aanpassen.

Sander Terlouw  ·  21 juli 2020  11:26

Altijd fijn om te lezen, complimenten weer!

In de lijst met soorten die al lang geleden zijn, zie ik Lachmeeuw 2000 staan. Dit is de bekende 'Atze' die in 2007 voor het laats in NL te zien was (Loowaard). Jaartal zou dus 2007 moeten zijn. Ach, detail.

Lukasz Lawicki  ·  12 juli 2020  20:56

very nice review! congrats!

Diedert Koppenol  ·  10 juli 2020  15:02, gewijzigd 10 juli 2020  15:18

Dank Rob! 

Ja, je hebt wel een punt dat het voorzichtiger zou kunnen, die mening deel ik echter niet. Ik moet natuurlijk wel de CDNA goed beïnvloeden, anders wordt ie niet aanvaard! En die Horusgierzwaluw gaat natuurlijk ook gewoon geaccepteerd worden. 

Rob Poot  ·  10 juli 2020  14:57

Uitstekend verslag weer van al die smulsoorten, alleen zou ik waarschijnlijke Amoerkwikstaart veranderen in mogelijke. Ook de andere in west Europa (Spanje enNL) hebben yarelli flanken en dat geeft zwaar te denken.

zolang een F1 ed, of een ‘jongeheer’ of een afwijkend kleed tot de mogelijkheden behoord is  waarschijnlijke iets te prematuur.

bij ‘het schiertje’ werd waarschijnlijke ook zelfs na veel meer en veel betere plaatjes niet geaccepteerd. 

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?