Draaihals · 13-10-2019 · Heist - Belgie · Ludo Van Dorst

Rob Halff  ·  14 oktober 2019  10:38

Vind jou post eigenlijk sneu. Ik vind dat België heel goed mee doet, zeker gezien de korte kuststrook die ze hebben en geen waddeneilanden. Die Siberische sprinkhaanzanger is natuurlijk een juweel. Hem zo zIen en vastleggen, briljant!

Max Berlijn  ·  14 oktober 2019  10:43, gewijzigd 14 oktober 2019  10:48

Belachelijke post FJ, schaam je. Belgie is een veel kleiner land met veel minder kustlijn waarbij de beste plekken ook moeilijk bezoekbaar zijn. Daarnaast hebben ze soorten waar ik van watertand voor mijn NL lijst, bijv Kleine Regenwulp, Sib Sprink, Veldrietzanger en Kleinste Strandloper!!

Jan van der Laan  ·  14 oktober 2019  10:47

Zet dit eens uit tegen de UK vs de Lage Landen, dan is duidelijk dat we hier een topweekend hadden!

Folkert Jan Hoogstra  ·  14 oktober 2019  11:03, gewijzigd 14 oktober 2019  11:07

Blijkbaar wordt mijn post volledig verkeerd opgevat. Het was een post met een knipoog en ik denk dat er genoeg Nederlanders zijn die 1 van de genoemde soorten had ingeruild voor die Sprinkhaanzanger.

Ik denk ook niet dat enig Belgische vogelaar zich hier persoonlijk aangesproken zou (moeten) voelen. Was ook totaal niet de bedoeling om hiermee te zeggen Nederland is Beter dan België. Sorry voor de onrust.

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?